cms

Bestellen

Mijn bestelling is verkeerd of beschadigd bezorgd. Wat nu?

Q2 streeft naar een hoge productkwaliteit. Toch kan het voorkomen dat een bestelling bij ontvangst beschadigd of verkeerd geleverd is. Neem in dit geval alstublieft contact op met onze klantenservice Geef hierbij het bestelnummer, het artikelnummer en geef aan om welke artikelen het gaat. Wij sturen vervolgens binnen 24 uur de juiste artikelen naar u toe.

Er is een verkeerd product geleverd bij mijn bestelling. Wat nu?

Wij willen eventuele problemen met onjuist geleverde artikelen direct oplossen. Neemt u alstublieft contact op met de onze klantenservice. Geef hierbij het bestelnummer, het artikelnummer en geef aan om welke artikelen het gaat. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Is het veilig om online artikelen te kopen?

Het is nog nooit zo veilig geweest om online artikelen te kopen. Wij maken gebruik van de best beveiligde software die er bestaat om u op een zo'n veilig mogelijke manier te laten winkelen in onze webshop.

Komt een artikel dat niet meer op voorraad is nog terug in jullie assortiment?

Het verschilt per product, klik op Weer op voorraad om te kijken of uw product er tussen staat. U kunt ook klikken op 'Weer op voorraad notificatie', wij zullen u dan een mail sturen wanneer het artikel weer op voorraad is.

Hoe kan ik mijn kortings- of promotiecode gebruiken?

Op de 'bevestiging & betaalpagina' kunt u onder de samenvatting van uw bestelling uw kortingscode, promotiecode of studentnummer invullen.
Als u eenmaal de code heeft ingevuld klikt u op ''Update'', hierdoor activeert u de code. U kunt vervolgens controleren of u de korting heeft ontvangen door te kijken of de prijs is veranderd.
REGELS
· Er kan slechts één kortingscode worden gebruikt per bestelling.
· De algemene voorwaarden van onze kortings- en promotiecodes kunnen verschillen, zorg ervoor dat u hiervan op de hoogte bent als u de codes ontvangt.

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling.

Mogelijk hebben wij uw bestelling in verschillende verzendingen verstuurd, kijk uw e-mail na of uw bestelling mogelijk afzonderlijk wordt bezorgd.
IAls uw bestelling in verschillende verzendingen is verstuurd kunt u op de bestelbonnen zien welke artikelen in welk pakket zitten. Controleert u alstublieft elke bestelbon om te kijken of alle artikelen zijn geleverd.

Uw Order

Geen produten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden

Maak een account aan

Voer uw e-mailadres in om een account aan te maken.