Wij bieden u graag een betaalmogelijkheid aan die bij u past, u kunt daarom kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: visa, mastercard of via de methodes die uw bank u biedt. Overigens worden alle bankgegevens in versleutelde vorm verstuurd zodat alle vertrouwelijke informatie beveiligd is.
De betaling zal direct plaatsvinden als u een bestelling heeft geplaatst. U krijgt een mail met daarin een bevestiging wanneer de bestelling en betaling is ontvangen. Mocht de betaling niet zijn gelukt dan sturen wij een mail waarin wij vermelden dat uw bank- of creditcardmaatschappij niet akkoord is gegaan met de betaling van de bestelling. Vergeet in dit geval alstublieft niet dat het kan lijken of wij het geld alsnog van uw rekening hebben gehaald, dit zal overigens niet lang duren.
Controleert u alstublieft het volgende: Controleer of u de gegevens correct heeft ingevoerd op uw Q2 account. Controleer of u de beveiligingscode correct heeft ingevoerd, dit is een getal van 3 cijfers op de achterzijde van uw betaalpas. Probeer de bestelling af te ronden door een andere creditcard/betaalmogelijkheid te gebruiken.
Mocht uw creditcardmaatschappij uw betaling hebben geweigerd dan zullen zij ons daar de reden niet van geven, het is dan verstandig om contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij om te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice als het betalingsprobleem na bovengenoemde oplossingen nog steeds niet is verholpen. Geef hierbij zo veel mogelijk details van het probleem en eventuele foutmeldingen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van dienst zijn.
Geen produten
Verzenden: 0,00€ Totaal: 0,00€