Account

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen bij Q2?

Ja, als u voor het eerst een bestelling wilt plaatsen moet u zich registreren.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt altijd inloggen in uw account , zodra u bent ingelogd kunt u uw Wachtwoord, E-mailadres, Adres en Bankgegevens wijzigen.
Mocht u tijdelijk geen bestellingen hebben geplaatst dan is het verstandig om te controleren of wij nog over uw juiste gegevens beschikken.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Controleer of u uw e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres/wachtwoord niet herkend is, volg dan onderstaande stappen: Zorg er voor dat u hetzelfde e-mailadres/wachtwoord gebruikt als waarmee u zich registreerde. Als u uw wachtwoord bent vergeten klikt u op wachtwoord vergeten. Vul alstublieft uw e-mailadres in en wij sturen uw een link per e-mail, via deze link kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen. Mocht u na het volgen van bovengenoemde stappen nog steeds niet kunnen inloggen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk en voeg indien mogelijk een screenshot toe van de foutmelding zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.

Uw Order

Geen produten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden

Maak een account aan

Voer uw e-mailadres in om een account aan te maken.