Hoe kunnen we u helpen?

Als u last heeft van technische problemen, twijfels over de ontvangst van uw producten of het retourneren hiervan. Dan kunt u op deze pagina antwoorden vinden op de meest gestelde vragen.

F.A.Q

Accepteren jullie telefonische bestellingen?

Wij zijn bereikbaar op +34 961 153 275.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, klik hier om uw bestelling te wijzigen.

De status van mijn bestelling is nog steeds 'In behandeling', wanneer gaan jullie mijn bestelling verzenden?

Als de status van uw bestelling 'In behandeling' is, dan betekent het dat wij bezig zijn om de bestelling gereed te maken voor verzending. Mochten wij veel orders tegelijk binnen krijgen dan kan het zijn dat de status langer te zien is dan normaal. Geen paniek wij werken dan zo hard mogelijk om uw bestelling zo spoedig mogelijk naar u te verzenden. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een bevesteging per e-mail met een tracing-link. Als uw bestelling niet is aangekomen op de verwachte ontvangstdatum, klikt u dan alstublieft hier voor hulp.

Waar kan ik mijn bestelling controleren?

Bij bestellingen kunt u uw bestelling controleren.

Wat betekent het wanneer een product niet meer op de website te zien is?

Mocht een product niet meer te zien zijn op de website dan betekent dat het product niet meer op voorraad is. De meeste producten komen niet meer terug in het assortiment.

Heeft Q2 een eigen catalogus?

Nee, Q2 heeft geen eigen catalogus. U kunt online op q2shop.com/nl het assortiment bekijken en bestellingen plaatsen.

Is het veilig om met een creditcard te betalen?

Q2 garandeert dat uw gegevens absoluut veilig zijn bij ons. Alle gegevens worden in versleutelde vorm verstuurd zodat alle vertrouwelijke informatie volledig beveiligd is.

Uw Order

Geen produten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden

Maak een account aan

Voer uw e-mailadres in om een account aan te maken.