Rertourneren

VOLG DEZE STAPPEN OM EEN PRODUCT TE VERANDEREN:

U hebt 20 dagen om een ​​product te wijzigen.

Wijzigingen zijn alleen voor maten, kleuren en defecte items. Voor wijzigingen van een ander product moet u het terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

Veranderingen zijn volledig gratis.

Om een ​​wijziging aan te vragen:

1. Ga naar "bestelgeschiedenis".

2. Klik op de betreffende order en selecteer het product / de klikken op "verzoek retourneren".

3. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, sturen we u een e-mail met een vooraf betaald Post NL-label dat u moet afdrukken en op het pakket moet zetten.

4. U kunt het pakket op uw gemak naar het postkantoor brengen.

5. Wanneer we het geretourneerde pakket ontvangen, maken we een nieuwe bestelling met het gevraagde product en sturen we het naar u.

 

GELIEVE DEZE STAPPEN TE VOLGEN OM EEN BESTELLING TE RETOURNEREN:
U hebt 20 dagen vanaf de leverdatum om alle gewenste producten te retourneren.
 
Zorg ervoor dat alle kledingstukken ongebruikt zijn, zoals verkocht, met originele verpakking en labels.

Om een ​​retour aan te vragen:
 
1. Ga naar "bestelgeschiedenis".

2. Klik op de betreffende order en selecteer het product / de klikken op "verzoek retourneren".

3. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, sturen we u een e-mail met een vooraf betaald Post NL-label dat u moet afdrukken en op het pakket moet zetten.

4. U kunt het pakket op uw gemak naar het postkantoor brengen.

5. Wanneer wij het geretourneerde pakket ontvangen, vergoeden wij u op dezelfde betaalmethode van uw bestelling.
 
Voor vragen of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen via e-mail info@q2.com.es, telefoon +34 961 153 275, Whatsapp +34 651 638 460 of via onze online chat.

Q2 heeft het recht om uw retourzending niet goed te keuren als wij deze niet tijdig hebben ontvangen.

Uw Order

Geen produten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden

Maak een account aan

Voer uw e-mailadres in om een account aan te maken.